tjeenaaaaa!

har nyss kommit hem från en fika på saga med pätts och edds , :)
Sen drog vi på tobaks och köpte oss lotter, jag ville ha tre vinstlotter på tian, men har skarpat dom och det måste ha blivit nått fel, jag fick tre nitlotter, så måste fara tillbaka med dom och få tre vinslotter istället, dom gav mig bara fel. sånt händer...

Igår for jag till stan , det va roligt . såklart drog vi på Gina där hittade jag tre överdelar som jag köpt, en västliknande hänggrej (?) aja, nöjd iaf:D . Sen införskaffade jag mig en ny handsväska, mums säger jag bara ;)
 och ikväll är jag och erik bjuden på middag hemma hos min vackra syster, och mammis är här om exakt en timme :D:D:D Världens bästa mammis!! yeahyeah!

Nä, nu ska jag titta på tre kronor, :P Just nu är jag på Säsong 6 avsnitt 3. Puh My eyes!! ;)

Tack skaru ha - hej!



föresten, om tre kronor :P  . Det var så otroligt sorligt när Bimbo dog, (ni minns väl henne) Om ni är nyfiken så här är ett klipp om bussolyckan.. vill varna känsliga tittare.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0