Liiv!

Grattis Min Livvie på 22 års dagen.. :D

tänk att vi blir 22 år, var ju som igår man följde med dig till hallviken efter skolan och skulle sova över, bygga våran filt koja och självklart får vi ju inte glömma sourcream onion chipsen ;)

och för er som inte visste är liv min "halvblod"-syster också :P

Du är en av mina bästa vänner och jag älskar dig mysgumman!

   

 

Liv är ju inte hemma för tillfället så hon kan ju inte få en födelsedagspresent än
men jag ger dig en present så länge över bloggen. Den här låten är till dig! :)



Kommentarer
Postat av: Livvie

Åh, min Annie! Nu sitter jag här och fäller en liten tår! Älskar dig vännen min! <3 PUSS!

2010-02-04 @ 16:31:14
URL: http://levatillsman.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0