Moa, Titanic, spöken

Måste börja med att säga att i lördags fick jag ett glatt besök av min vän Andreas på jobbet, han kom och skulle bara säga hej då för han var påväg tillbaka till stockholm igen, hoppas det inte dröjer allt förlänge till nästa gång. Apropå stockholmare  så kommer Moa hem från fjollträsket på Fredag.. weeeehooooo! :D åsså fyller den donnan år på onsdag så då blire födelsedagspartaj :)

Saknar den tjejen Took mycket. sådana flickor växer inte på träd ^_^ 

 

ikväll har jag kollat lite på youtube. kom in på titanic och äkta bilder från riktiga titanic, lyssnat på intervjuer med människor som var med på titanic, och gamla bilder på dom som dog på fartyget.. tycker sånt är så facinerande, spännande med lite läskigt på samma gång, jag blir så djup och brukar tänka mig in i fotot när det togs, att man e där. :P men sen kom jag in på nått om folk som tagit kort på saker, och fångat med "spöken" (själar) på bild. En bild som jag fastnade lite extra på var den här.

 
titta i fönstret längst till vänster - läskigt va? :P

Nä, nu ska jag sova. en dag imorgon också.

Natti natti!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0