torsdag..

Tjoflöjt !

idag har jag varit med maria på lunch, MYS! var ju evigheter sen sist.
Sen har cicci fyllt år idag så for förbi henne ikväll och satt och surrade, var och handlade, raggade och sen skjutsade jag upp henne på jobbet för hon jobbar natt, stackarn. Men imorgon ska vi dricka viin! :) Tok kul!

igårkväll började jag med mitt stora projekt.. dvs. få någon ordning på min garderob.
för mycket kläder, hinner inte ens använda hälften, och mycket kläder har to.m prislapparna kvar. Herregud!
aja, måste rensas bort för i garderoben får de INTE plats. Skit HSB som inte har fixat hyllor som jag bad om när vi flyttade in, vilket var snart 1 år sen! vi har En garderob med hyllor i hallen. men sen de resterande 4 garderober är bara så man ska hänga!! Orka hänga alla linnen, t-shirts, tröjor och... byxor?

nä, blä vad jobbigt, innan de ska slängas så ska syrrorna och linnea få första tjing på kläderna. :)
Men sen, vart kan man slänga två sopsäckar fullt med kläder? sopnedkastet?? nä. inte direkt.
då lär jag få kommunÅsa på mig ;)
nu har jag inte tid med de här längre.

God natt!


älskar min nya klänning.

Kommentarer
Postat av: Emelie

Du kan ju alltid ge till rödakorset :)

2010-08-20 @ 01:55:45
URL: http://[email protected]
Postat av: Åsa

Haha kommunÅsa! Jag tänker bara på miljön ;)

2010-08-22 @ 14:49:41
URL: http://eriksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0