fredag 13:e

..jag höll vad jag lovade igår, tro de eller ej - lovade er att blogga idag igen, och här kommer de :p

Idag är de fredag den 13.e som tydligen ska vara en otursdag.. ja iaf inte för mig.
Har haft en sjukt rolig dag på jobbet, vi har haft "krig!!
Allt började med att chefen (görgen) hade satt upp en "fälla" i fikarummet när jag kom tbx på lunchen. En fiskelina lindad nere vid golvet, så när man skulle in i fikarummet, jo då kommer en kopp med vatten, rätt ner i nacken!
Sen gjorde vi samma fälla för håkansson när hon kom in dit. XD
sedan fortsatte de så ett tag, fällor i verkstan, tejp vid vattenkran osv.
Men de roligaste var ändå när jag ser Samuel stå för sig själv och kollar ammunition, klädd i en badmössa!! Hahaha, länge sen jag skrattade så gott :) han ville nog vara på den säkra sidan, man vet ju aldrig när man kan få vatten på skallen, om man jobbar på sportringen.
så hittills ingen dålig dag för mig, peppar peppar ;)







Kommentarer
Postat av: SAMUEL

HEHEHEHHEHEHEHEHEH, badmössan kan komma till användning för dej framöver!

2010-08-14 @ 20:03:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0