11 september!

Idag är det 11 september, vilket brukar vara en tråkig dag.. men det är en super dag..

vaknade av att min telefon ringde kl. 05.50 imorse, först tror jag att jag försovit mig så jag flyger upp ur sängen, tar telefonen och ser att det står "syster ida ringer" Förstod direkt vad de gällde så jag svarade - ÄR NI PÅVÄG?!
då fnissar ida lite grann och säger, Ja det är vi :)
Sen kan ni ju tänka er att jag kunde ju inte somna om iaf.
Sen for man på jobbet och efter bara några timmar kommer det en bild, Det blev en liten Prinsessa :D
Lik moster ;P
Och  jag är hur glad och stolt som helst idag, stolt lillasyster och stolt moster :)
Sen kom allex in med sin faster Karin.. har du blivit storebror Allex? -frågade jag, då log han bara.. . :)
goklumpen!

Och till råga på allt så vann jag vinlotteriet på jobbet idag också.. hahah!!

nej, nu är det lunch så nu ska jag ta och äta nått!!

tack skaru ha - Hej!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0