Rabarber/grädde

god afton.
Idag har varit en lugn dag, tvättat lite, städat lite. duktiga jag:) åsså for jag och Maria på dollar en sväng, kan ni tänka er att en OLW maxibag chipspåse endast kostar 20 kr. Ljuvligt, fast har just inte ätit något, min chips period verkar vara över för ett tag, typiskt.. nu när det är så billigt :P

Sen slutade karln min att jobba så då åt vi kassler gryta som blev gryymt god.
Sen for jag till maria en sväng och där satt jag Maria och Liv och surrade en massa , drack det goda teet rabarber/grädde vilket jag jämt tar när jag kommer till maria, det gröna med örter och tranbär är faktist också gott :)

Nej, nu e det dags att krypa ner till min lilla snuffs och sova <3 , ny dag nya möjligheter imorgon :)

Tack skaru ha - Hej!

(Lite bilder på oss XD )








Kommentarer
Postat av: Maria

du är en riktig sötis Annis! Bilden på oss måste va rätt ny, har aldrig sätt den iaf :P

2009-11-24 @ 12:21:17
URL: http://mariahelenwalkeby.blogspot.com
Postat av: Annis

hihi, XD ja det e rätt ny, från våran ost&vin kväll :)

2009-11-24 @ 15:59:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0