Hey!

Idag har jag varit ledig, men det har varit en riktig slappdag, har faktist inte gjot någon nytta alls än att diska men det tog ju kanske en kvart. sedn blev man bjuden på middag av svärmor ikväll också så vi kom nyss hem. nu har erik farit och jagat i dragan och jag jobbar imorgon..men tror att erik kommer och hämtar mig imorgon när jag slutat så det blir nog lite lördagsmyyys i draganäs imorgon och litte jakt på söndag! me like!

Nu ligger jag i soffan och kollar på idol och samtidigt försöker att leta lite på internet efter någon nyårsklänning, hmm svårt. men den ska vara perfekt! :) är ju iaf livsfarligt att kolla på ginatricot, man hittar ju alltid en massa kläder där, jag har stoppat kläder i varukorgen för 800 kr nu.. får se om jag beställer nått eller om jag väntar.. för det var ju en nyårsklänning jag behövde och inte en massa annat :P
Vaad händer på nyår då gott follk?? Själv så ska jag skåååla in det nya året i borga, nice. toklängtar, kommer nog bli tok bra. Ska kolla bara om jag kan vara ledig onsdag torsdag för då åker vi redan på tisdag kväll. :D

Btw. vilken ska vinna idol?? Jag tror jag håller på calle för han är den som utvecklas mest under idoltiden, så hejja kalle :D

föressten , i år på halloween så ville inte jag och erik ut på krogen så vi for till draganäs ist och jaga och plockade kantareller.. haha. vet, luktar vuxenpoäng men det var faktist väldigt mysigt och skönt. så nu är hela frysen full med kantareller, mums.. myche go sås blire :) och jag gjorde faktist premiär på att jaga, jag har aldrig gjort det förut, tyvärr så blev det inget skjutet.. får se om det blir någe på söndag istället .. hoppas hoppas! :D

Sen på söndag kväll blir det kanske disneymaraton uppe på bevvan hos min pattispatt! :D vill bara tillägga att Me like mina tjejor!! ni e grym, mina små hjärtan <3

nä, nu ska jag fortsätta att kolla på idol!
litte bilder från min premiär jakt kan ni ju få då ;)

hahaha jaktbruttan XD

jägarn ;)

 fika måste man ju också :D

 :)

Arv var med såklart :)



 våra kantareller, blev mer än halva påsen ;D

  Tack skaru ha - Hej!





Kommentarer
Postat av: Empe

hihi, va söt du var så jaktbrutta annis! :)

2009-11-21 @ 13:05:29
URL: http://empersson.blogspot.com
Postat av: Annis

hihi tack empis :P

2009-11-21 @ 14:37:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0