dan före dan före dan före doppardan.

japp.. snart jul. och igår den 20 dec var en mycket händelserik dag. :D
Först fyllde syrran emma 24 år.. :)
Sen åt jag och erik goo middag hos pappis,
Sen for vi ut och fixade julgran och sen hade vi myspys kväll och pyntade den..den blev jätte fin ^^
(kanske lägger ut en bild senare så ni får se )
Och sen ringer min telefon och syster ida frågar om jag vill bli Gudmor till Amy!! Vad tror ni jag svarade?!
weeeiiiii!!!

Och idag har jag jobbat till 20.00, det e så roligt, inte alls lång dag, jobbar lika imorgon så hoppas man inte känner av tröttheten :P
Men har däremot slagit in så mycket julklappar att jag har skadat min tumme,, alllt knorrande med snörena har gjort så att det gör skit ont nu att knorra för jag har ingen skinn där.. :P
Men men, två dar kvar nu, det fixar jag ;)

Sen nalkas snart juldan (MOA) :D
Och nyår!! Längtar.. tror det kommer bli jätte bra. :D

Btw, har ätit årets första grisfot ikväll, Mums! 

 
Tack skaru Ha -Hej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0