14:e dec.

Här går de undan, inte långt kvar nu till man blir en riktig julegris!

Bara en massa roligt står på min lista just nu.. nog med att det är massa massa jobb nu i julruchen men det e bara såååå roligt.. dagarna innan jul (nästa vecka) är hur rolig som helst att jobba då, alla är så glada och tacksamma.. och de bästa av allt. Man får slå in en massa julklappar, vilket båda Annorna på jobbet tykk om :)

Nä, här e min roliga lista !

*Walkans 21 årskalas!
*ut och hugga julgran med Erik,pynta, och mysss! <3
*jobbajobbajobba
*Moa kommer hem och de blir en massa myys och skvaller
*julafton
*Juldagen (vilket är årets roligaste dag)
*far till borga och spenderar många galna dagar med alla bästa! :D

just nu sitter jag och knäcker nötter och kollar på svenska hjältar -galan, man blir ju såå rörd av vissa människor, vissa är ju helt underbara.. tänk om alla var som dom människorna. jag e det.. ;P Jag borde få ett pris!!!



Tack skaru ha -Hej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0